Szkolenia
Dla firm i instytucji oferujemy szkolenia z zakresu:
Dla dzieci |
Dla dorosłych |
Dla osób 50+ |
Rozwój kompetencji miękkich, m.in.: Samoświadomość emocjonalna, Oczekiwane rezultaty społecznego i emocjonalnego uczenia się, Motywowanie siebie i innych do działania, Rozróżnianie emocji swoich, innych oraz empatia, Z asertywnością na TY, Autoprezentacja i kształtowanie własnego wizerunku
|
Kształtowanie umiejętności życiowych |
Ćwiczenia z zakresu procesów poznawczych |
Kształtowanie umiejętności społecznych |
Rozwój kompetencji miękkich |
Trening pamięci |
Trening pamięci |
Rozwój kompetencji miękkich w IT |
Trening z zakresu zapamiętywania |
Kreatywne sposoby efektywnego uczenia się |
Rozwój zasobów osobistych |
Ćwiczenia z zakresu koncentracji |
Ćwiczenia z zakresu zapamiętywania |
Rozwój zasobów osobistych w IT |
Trening orientacji w rzeczywistości |
Mam dobrą pamięć, ale potrafię też myśleć twórczo |
Rozwój w kierunku większego poczucia własnej wartości i satysfakcji z życia |
Treningi orientacji w czasie i przestrzeni. |
Percepcja wzrokowa |
Zarządzanie w IT |
|
|
Efektywne rozwiązywanie konfliktów |
|
Twórcze techniki pracy z uczniem zdolnym |
Trening pamięci |
|
. Motoryka duża |
Trening twórczości z zakresu przezwyciężania przeszkód (widzenie inaczej, osłabienie wewnętrznej cenzury, twórcza samoocena, normy grupowe) |
|
Terapia grafomotoryczna |
Trening twórczości z zakresu motywacji (ciekawość poznawcza, potrzeba naprawiania, inne motywacje) |
|
Ładnie piszę, z elementami terapii ręki |
Trening twórczości z zakresu umiejętności interpersonalnych( współdziałanie, porozumiewanie się, klimat grupowy) |
|
Zajęcia z Metody Dobrego Startu |
Trening twórczości z zakresu umiejętności interpersonalnych( współdziałanie, porozumiewanie się, klimat grupowy) w IT |
|
Problemy emocjonalne dzieci i młodzieży |
Asertywność (modele odmawiania, etyka i konsekwencja odmawiania, podejmowanie decyzji, skuteczne ćwiczenia w odmawianiu) |
|
Dzieci z autyzmem i z Zespołem Aspergera są wśród nas |
Jak przekonywająco mówić i przemawiać (przygotowanie i wygłaszanie przemówień, dyskusja, przemawianie do tłumu, prowadzenie obrad, rozmowy służbowe) |
|
Zabawy rozwijające integrację sensoryczną |
Procesy grupowe (elementarne procesy grupowe, strukturalne aspekty grup, wpływ społeczny w grupach) |
|
Rozwijanie fantazji, zainteresowań i zdolności uczniów- zajęcia relaksujące |
Zasady komunikacji (podstawy dobrej komunikacji, rodzaje niekonstruktywnej krytyki, komunikacja w grupie) |
|
Program przeciwdziałania agresji ,, Poskromienie złośnicy” |
Rozwój kompetencji wychowawczych |
|
|
Rola ojca w równowadze życia zawodowego, rodzinnego i osobistego |
|
|
Cykl zajęć "Poczuć się jak swoje dziecko" Zajęcia dostosowane do wieku, zgodne z zakresem psychologii rozwoju. |
|
|
Bajki terapeutyczne |
|
|
Jak pracować z obrazkiem (rola obrazków i ilustracji, rodzaje ćwiczeń rozwijających mowę dziecka) |
|