Zajęcia indywidualne i grupowe
Zajęcia induwidualne
- Warsztaty terapeutyczne (kompensacyjno-korekcyjne)
Cel: gdy po diagnozie zajdzie taka potrzeba zniwelowanie lub zmniejszenie opóźnień w rozwoju psychoruchowym.
- Warsztaty w zakresie rozwoju dzieci, uczęszczających do żłobka
Cel: informacja zwrotna dla rodziców, informacja przydatna do przedszkoli, zauważenie obszarów do dalszej pracy z dzieckiem.
- Warsztaty z zakresu dysleksji
Cel: niwelowanie wpływu tej trudności na naukę.
- Warsztaty-twórcze techniki pracy z uczniem zdolnym.
Cel: powodowanie, aby dla takiego ucznia dalsza nauka była zawsze ciekawa, a nigdy nudna
- Warsztaty- Ładnie piszę z elementami terapii ręki
Cel: Zajęcia warsztatowe mające na celu podnoszenie poziomu graficznego pisma, niwelowanie nadmiernego napięcia mięśni przy pisaniu, korygowanie chwytu pisarskiego, doskonalenie precyzji i płynności ruchu ręki piszącej, wyrabianie nawyku prawidłowego kreślenia liter i poprawę estetyki pisma.
Terminy ustalane indywidualnie telefonicznie
Liczne materiały dydaktyczne, wieloletnie doświadczenie
Możliwość spotkań przez całe wakacje
Zajęcia grupowe ( spotkania od września 2015)
- Warsztaty Mały smyk do przedszkola- 2-4 lata
Cel: Twoje dziecko nigdy nie miało kontaktu z rówieśnikami? A może chcesz aby było bardziej samodzielne, zanim pójdzie do przedszkola. Mały smyk to idealne warsztaty dla tych dzieci i rodziców, którzy chcą sprawdzić jak ich dzieci radzą sobie w grupie. Rodzic uczestniczy razem z pociechą w warsztatach jako obserwator lub wspomaga jego pracę. Na zajęciach dzieci dotykają różnych tematów ogólnorozwojowych. Dowiedzą się jakie są zwierzęta w lesie i jak zrobić masę solną. Nauczą się rozpoznawać kolory i tańczyć do muzyki. Nie zabraknie także wesołych zabaw integracyjnych.
Każde zajęcia to magiczna podróż w różne zakamarki świata sztuki i nauki.
- Semestralne warsztaty z zakresu rozwoju umiejętności społecznych od 7 lat
Cel: Jest on odpowiedzią na wzrastające potrzeby pomocy uczniom we właściwym adoptowaniu się do nowego środowiska. O istnieniu zaburzeń zachowania można mówić, gdy dziecko nie jest w stanie przyswoić sobie umiejętności koniecznych do dobrego funkcjonowania w sytuacji szkolnej. Mogą one ujawniać się w jego relacjach z rówieśnikami, dorosłymi, z zadaniami oraz w relacjach z samym sobą.
- Semestralna-Teatroterapia i dramoterapia dla dzieci 10-13 lat- najczęściej przejawiających zaburzenia w
zachowaniu
Cel: poprzez odpowiednio przygotowane przestawienia teatralne uczenie się nazywania i kontrolowania swoich emocji.
- Semestralna-Muzykoterapia dla dzieci 10-13 lat
Cel: wspieranie rozwoju emocjonalno - społecznego Zajęcia wskazane dla dzieci mających problemy z nawiązywaniem relacji w grupie, z rozwiązywaniem konfliktów, dla dzieci z niską samooceną.
- Semestralny trening pamięci, szybkie i skuteczne uczenie się z elementami mnemotechniki- 7-13 lat
Cel: rozbudzanie ciekawości, chęć uczenia się nowych rzeczy, nie zrażanie się trudnościami, umiejętne korzystanie z posiadanych już informacji
- Semestralne przygotowanie do nauki pisania. Zajęcia grafomotoryczne i z zakresu terapii ręki-4-6 lat
Cel: Poprawa umiejętności właściwego chwytu, stymulowanie do włąściwego odbioru bodźców dotykowych w obrębie rąk
- Semestralne Kreatywne warsztaty artystyczno-integracyjne 5-13 lat
Cel: rozwijanie twórczego myślenia, rozwijanie ekspresji, emocji i twórczości, współpraca z ludźmi, tworzenie silnej motywacji, nauka tolerancji, ugruntowanie własnej wartości.
- Semestralne warsztaty-Zostań mistrzem ortografii od 8 lat
Cele :przypomnienie podstawowych reguł poprawnego pisania; doskonalenie umiejętności ortograficznego pisania poprzez realizację atrakcyjnych ćwiczeń zgodnych z koncepcją inteligencji wielorakich;usprawnianie funkcji percepcyjno- motorycznych i koncentracji uwagi zaangażowanych w proces poprawnego pisania.
Zaczynamy już w wrześniu. Spotkania przez cały semestr raz w tygodniu o określonej godzinie i w określonym miejscu.
W przypadku zbyt małe liczby osób i nie zebrania grupy zwracamy 100% kosztów lub dajemy możliwość uczestnictwa w zajęciach indywidualnych